VVIPs

Tuesday, August 4

Still Counting...

Peace be upon you everyone .

Dear my favourite girl, Aqilah Nasuha ,

Because of today is our special day, I want to take this chances to write this poem just for you dear ;)

Sayang,
Aku tahu aku tidak sempurna buat dirimu,
Tapi,
Aku nak kau tahu juga yang aku sangat mencintaimu,
Aku sangat menyayangimu,
Dan sebab itulah,
Aku tidak sanggup untuk melepaskanmu.

Sayang,
Aku tahu kau memerlukan seseorang dalam hidupmu,
Seseorang yang boleh menyayangimu sepenuh hati,
Seseorang yang benar-benar mencintaimu,
Aku tahu kamu tidak kuat untuk menghadapinya seorang diri,
Dan sebab itulah,
Aku hadir dalam hidupmu.

Sayang,
Aku tahu dengan kehadiranku ini,
Hidupmu telah berubah,
Aku tahu dengan kehadiranku ini,
Hidupmu tidak lagi kesunyian seperti dulu kala,
Dan sebab itulah,
Aku sanggup menemanimu sehingga hembusan nafasku yang terakhir.

Sayang,
Aku tidak mahu kamu pergi dari hidupku,
Aku tidak mahu kamu meninggalkanku,
Aku ingin membina masjid bersama denganmu,
Dan aku ingin hidup bersamamu,
Sehingga akhir hayatku..
Selamanya...

Thank you because always beside me through my ups and downs.

Thank you because accept me as your partner life since we know each other.

Thank you because still keep your efforts on me and keep your trusts on me till now.

Last but not least,


Thank you because stay with me till now and i hope you always love me like i love you.

HAPPY MONTHSARY

Sweetheart,
Ridza Ridzuan
(Your fiancee, husband)



No comments:

Post a Comment